Mina sidor/Inloggning

  • Jag har beställt nytt lösenord via e-post, men det kommer inget mail. Vad gör jag?

    Kontrollera dina inställningar för skräpfilter. Har du lagt ett högt skräpfilter kan e-postmeddelandet hamna i papperskorgen.

  • Jag vill inte längre få e-post från Övikshem när en lägenhet har blivit ledig, hur gör jag då?

    Du loggar in på Mina sidor och klickar på rubriken Ändra under Mina profiler. Klicka därefter på knappen Rensa.

  • Mitt lösenord fungerar inte, hur gör jag?

    Som registrerad användare får du ett användarnamn och ett lösenord för inloggning till vår digitala tjänst Mina sidor.

    Har du glömt ditt lösenord? Klicka på länken 'Skicka mina inloggningsuppgifter'länk till annan webbplats och fyll i uppgifterna som visas. Vi kommer då att skicka dina inloggningsuppgifter till dig på det sätt du angivit i din kontaktinformation (brev eller e-post).

  • Ändras mina adressuppgifter på Mina sidor automatiskt när jag flyttar in hos Övikshem?

    Ja, adressuppgifterna på Mina sidor ändras automatiskt. Kom ihåg att uppdatera dina kunduppgifter, telefonnummer, adress och e-postadress, om de ändras.