Felanmälan

  • Hur anmäler jag fel utanför kontorstid?

    Som inloggad på Mina sidor kan du göra felanmälan när som helst på dygnet. Om det uppstår ett akut fel när kundcenter inte har öppet ska du ringa fastighetsjouren på tfn 0660‑29 93 65.

    Vid brott och brand ring 112.

  • Hur anmäler jag fel?

    Om det uppstår fel i lägenheten, tvättstugan eller i fastigheten där du bor ska du göra en felanmälan. Det kan du göra på Mina sidor eller till vårt kundcenter via telefon. Det anmälda felet åtgärdas av våra fastighetsvärdar alternativt en av Övikshems kontrakterade entreprenörer. Du informeras när felet är åtgärdat.

  • Jag har tappat mina nycklar, vad ska jag göra?

    Har du tappat dina lägenhetsnycklar ring kundcenter vardagar kl. 09-15, övrig tid ring istället fastighetsjouren på tfn 0660-29 93 65.

  • Jag har upptäckt skadedjur i min lägenhet, vad gör jag?

    Ring omgående vår skadedjursbekämpare på tfn 0660-29 93 99. Saneringen är kostnadsfri för dig som hyresgäst.