Här har vi sammanställt svaren på några vanliga frågor om våra ersättningslägenheter. Har du fler frågor är du välkommen att kontakta vår hyresgästsamordnare Hussam Rashed på tfn 0660-29 93 56, e-post hussam.rashed@ovikshem.se.
Vi har ett begränsat antal ersättningslägenheter och vi försöker så gott vi kan att tillgodose dina önskemål.
Ja, det finns en fri internetuppkoppling på 10 Mbit/sek.
Lägenheten har en grundläggande möblering. Tv och tv-bänk finns däremot inte. Har du särskilda frågor är du välkommen att kontakta vår hyresgästsamordnare.
Nej, eftersom du inte har ett hyresavtal för ersättningslägenheten kommer vi inte sätta upp ditt namn på lägenhetsdörren. Vi kommer däremot att lägga in i våra datasystem att du bor i denna lägenhet under den tid som din lägenhet renoveras.
Om du får en ersättningslägenhet inom bostadsområdet Valhalla kan du behålla din ordinarie parkerinsplats. Får du en ersättningslägenhet i ett annat bostadsområde kan du kontakta vår hyresgästsamordnare för att boka en tillfällig parkeringsplats inom detta bostadsområde.
Ja, det är möjligt. Tag kontakt med leverantören för din telefoni.
Nej, din post kommer att komma till din ordinarie lägenhet. Hantverkarna kommer att lägga den på bordet i köket eller på köksbänken. Du har möjlighet att hämta din post på vardagar efter kl. 16.30 samt under helger.